วันพฤหัสบดีที่ 16 กรกฎาคม พ.ศ. 2552

Dear Parents, Students, Teachers and Community Members:

Dear Parents, Students, Teachers and Community Members:

Along with reading and writing, mathematics is basic to education. Building students’ math skills is a fundamental objective of our education system.
The Common Curriculum Framework for K-12 Mathematics will improve the quality of mathematics learning in our schools. This curriculum was developed by, and is shared among, all four western provinces and the two territories. In addition to improving learning, the common curriculum will make it easier for students to move from school to school throughout western Canada without jeopardizing their progress in mathematics. In Alberta, this curriculum will be implemented in grades 7 and 9 in the fall of 1996, and in Kindergarten to Grade 6 and Grade 8 in the fall of 1997.
This booklet provides an overview of the new mathematics curriculum and shows some of the Knowledge, skills and attitudes students are expected to learn. It presents some ways parents and others can support student learning in mathematics. Other curriculum handbooks are available for more grade-specific expectations,
By working together, we can make sure all children learn the mathematical skills they need. It is a simple equation: Parents + teachers + the new mathematics curriculum + student effort + community support = improved student learning !

ที่รักของครอบครัว, นักเรียน, ครูและสมาชิกในชุมชน
เป็นไปตามการเขียนและการอ่าน ในการศึกษาคณิตศาสตร์ขั้นพื้นฐานเป็นรากฐานของนักเรียนที่มีทักษะทางคณิตศาสตร์สำหรับการศึกษาในระบบ
จะปรับปรุงโครงสร้างหลักสูตรทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนเกรด 12 ให้ดีขึ้น สามารถพัฒนาได้โดยการร่วมมือกับ 4 จังหวัด ของภาคตะวันตกทั้งหมดและ 2 เขต ยิ่งไปกว่านั้นสามารถปรับปรุงการเรียนที่มีหลักสูตรที่นักเรียนเรียนร่วมกันอย่างง่ายให้ก้าวหน้าขึ้น ทุกโรงเรียนในภาคตะวันตกของแคนาดา ยกเว้น jeopardizing ที่จะทำให้สำเร็จในการเรียนคณิตศาสตร์ใน Alberta หลักสูตรโรงเรียนนี้ในปี 1996 จะใช้นักเรียนเกรด 7 และเกรด 9 และในปี 1997 ในโรงเรียนอนุบาลจะใช้เกรด 6 และเกรด 8
หนังสือเล่มนี้จะทำการอธิบายเกี่ยวกับหลักสูตรใหม่ของวิชาคณิตศาสตร์ และแสดงความรู้ ทักษะ และทัศนคติของนักเรียนที่คาดหวังทางการเรียน มีการเสนอต่อครอบครัวให้ครอบครัวสนับสนุนนักเรียนในการเรียนคณิตศาสตร์ และหลักสูตรอื่นจะมีคู่มือแต่ละชั้นเรียนที่มีประโยชน์อย่างมาก
โดยการทำงานร่วมกัน เราสามารถทำให้การเรียนของเด็กทางวิชาคณิตศาสตร์มีความเชี่ยวชาญในการเรียนคณิตศาสตร์ที่แน่นอน นักเรียนสามารถยกตัวอย่างสมการพื้นฐานได้ : พ่อแม่ + ครู + หลักสูตรคณิตศาสตร์ใหม่ + ความพยายามของนักเรียน + การสนับสนุนของชุมชน = การปรับปรุงการเรียนของนักเรียน

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น